tisdag, mars 27

Slutsurat nu e det nya tag som gäller!

Bröt minsann ihop lite innan idag... men Mikkel kom till min undsättning. Hon är en bra vovve, kommer sakna henne när hon ska hem imorgon igen.

Fick de efterlängtade kommentarerna från vår handledare vid lunchtid. Men han valde att kommentera sånt som han tidigare ok:at, såg ut som att det var första gången han läste det och en del av kommentarerna var lite väl mycket god dag yxskaft för att kunna vara något annat än resultatet av en slarvig genomläsning. De nya delarna som han inte hade sett tidigare lämnade han okommenterade. Jag har ännu inte fått svar på mitt mail där jag frågar om det innebär att han inte har läst de delarna eller om de är ok.

Hur som helst så spelar det ingen roll... FÖR VI HAR FÅTT EN NY HANDLEDARE!!!

Nä, vi kommer inte att kunna lämna in nu heller... men nu har jag bestämt mig för att inte älta det mer utan nu är det nya tag som gäller. Allt ska skickas in till den nya handledaren asap, sen ska vi ha möte... tänk, ett möte... ett sånt där vi bestämmer hur vi ska samarbeta och i vårt fall även kolla över hur mycket som är kvar att göra på uppsatsen. Förhoppningsvis är det inte så mycket och då kan vi slutföra den på en månad och sen hitta på annat fram till inlämningsdags. Ett trevligt scenario. :)

Pluslista

Det är fint väder ute
Jag har hand om Mikkel och hon är en bra vovve
Det är mysigt att sitta på St Knuts torg i solen
Man kan gå långa promenader
Vi får en ny handledare
Te är gott
Jag och Björn är rörande överens om hur vi ska göra

Minuslista

Jag skar mig i tummen och långfingret
Vi blir inte klara med uppsatsen riktigt än
Min kropp har packat ihop och klarar i princip bara te och bananer
Med för lite energi kan man inte träna box
Är trött och var irriterad... nu mest trött

Inga kommentarer: