torsdag, juni 28

Dagens låt

Sitter och skakar av bricanylchock. Eftersom det blåser så ute och inte alls känns som sommar tillät jag mig själv att träna inomhus ikväll. Mycket bra instruktör idag på Body Pump. Inte som den falsksjungande Linda J som straffade mig sist.

Avslutade med att springa. Det går fortare inomhus helt enkelt. Snart nere i målhastighet... det är jag nog inte utomhus, framförallt inte om jag har Lady med mig. :)

Med jämna mellanrum kommer jag på hur bra Michael Jackson faktiskt är. En del av hans låtar rockar. De han gjorde innan han blev pinsam som person då. Idag lyssnar jag på Dirty Diana.

Har publicerat min uppsats idag och lämnat in den i två exemplar till institutionen. Alla småändringar gjorda. Vår huvudexaminator som även var den person som tillät oss att byta handledare uttryckte sin uppriktiga glädje över att sätta VG "efter allt som varit så är det skönt att ni klarade det och dessutom gjorde det på det här viset, det är en riktigt bra uppsats".

Inga kommentarer: