söndag, juni 10

Vilken skön dag!

Igår innan vi gick hem på olika håll planerade vi in strandgrillning mitt på dagen så att Anna och Fredrik kunde vara med. Platsen bestämdes till vattenskidklubben eftersom folk på stranden kunde ta illa upp om vi smällde upp en grill... sen är det inte så crowded där heller.

Hämtade skidorna och båtnyckel hos Björn tidigt imorse och sen var det bara att åka :)

Titta Björn! Jag åker visst! På väldigt lång lina och ganska fegt... skyller på Anders kassa båtkörning. Jag körde lite båt sen också... om ett tag kommer jag tycka att det är ok med andra båtar runt omkring.... Lina e snabbast i alla fall!

Det är nåt visst med lukten av grill och solkräm :). Väldigt smaskig picknick blev det.

Anna, Fredrik och David glassar lite i solen och jag gillar båten i bakgrunden. Nu kan jag droppa segeltermer så det står härliga till! Undrar om det innebär att jag får följa med på grabbseglingen!? ;)

Har nu suttit ute i västra hamnen med Annika och druckit läsk och ätit glass. Väldigt skönt. Tror solen tog lagom idag minsann och det var inte så kallt i vattnet som jag trodde. Börjar kanske tappa känseln på gamla dar.

Inga kommentarer: