söndag, juni 24

Clubhoppin'

Justin Timberlake!!! Vid mitt öga och mitt öra, jag hör och jag lyder! Plötsligt så stod jag och Annika där allra längst fram. Bråkade inte alls med kidsen bakom utan höll oss på väldigt god fot då vi langade bak vatten till tonårstjejerna som nog egentligen törstade mest efter Justin. En och annan svimmade. Men så väldans snygg är han ju inte... dock har han mycket annat som kompenserar... ett rörelsemönster to die for till exempel.

Det var inte som nån vanligt konsert där man kör låtarna en efter en utan de mixades ihop lite, ibland spelade han lite av en låt på ett ställe och drog ihop det med nån annan och spelade sen hela låten senare. Det blev lite klubbkänsla istället för konsert. Men det var kul!

Klubbkänslan förstärktes av att Timbaland var pausfågel och fick möjlighet att dra igenom en massa av sina låtar, så det blev Missy E, Nelly Furtado, Aailyah på storbild och Timbaland live . Sen fick han scratcha lite också. Ascoolt!

Bästa låten var, precis som på skivan, LoveStoned.

Fler bilder kommer imorgon men nu måste jag sova!!

Inga kommentarer: