lördag, juni 16

Missing strawberry

Vilket ofantligt tråkigt väder. Tappade sugen på nåt vis. Sitter mest och tittar ut genom fönstret, konstaterar att jag inte skulle sovit till 12 utan tvättat till 12, orkar inte bry mig men en tvättkris är nog nära förestående.

Lyssnar på Anders Widmark och Sara Isaksson... väldigt bra album. Man blir harmonisk.

Framför mig ligger examinatorernas bedömningsprotokoll från igår. Av 17 olika granskningspunkter ligger betyget på 16 av dem mellan 7.7 och 8.4, de flesta prick på 8.0 (9 är max). Gissa slutbetyg :)

Känner mig nöjd med vårt VG. För mig så blir det beviset på att det var värt besväret att byta handledare och att det inte var på min och Björns sida som problemet fanns. Sen känns det lite bra också för att vi var den enda gruppen som fick VG i den handledargrupp vi hamnade i sen. På förseminariet var den andra (inte vår alltså) handledaren ganska kritisk till vår uppsats... saker som vi till stor del inte tog hänsyn till inför slutseminariet, hennes egna grupper fick genomgående precis G.

Nä, om man skulle ta och lyssna på Holly Hannah och kicka igång dagen.

Inga kommentarer: