torsdag, juni 21

Dagens låt

Har haft problem att hitta bra låtar ett tag nu. Speciellt senaste veckan sen jag skaffade mina Nike+ och sen lite gear att koppla till iPoden. Jag behöver alltså powerlåtar som får mig att springa snabbare än blixten. Blixten har uteblivit men jag har kommit drygt 3 mil denna veckan ändå. Ungarna i vattenskidskolan sköter sig så bra att jag kan ta mina turer längs Ribban och sen komma tillbaka till stolta barn som glatt vrålar, när de ser mig på håll, att de klarade att stå på en skida eller åka wake.

Tillbaka till musiken... igår kväll tittade jag lite på tv och hamnade mitt i ett avsnitt av Scrubs. De lyssnade intensivt på Journey och den låt jag hamnade i var Don't Stop Believin'. Den gjorde mig lite glad så den har jag lyssnat på idag.

Sen ska jag lyssna på The Tough Alliance.

Inga kommentarer: