tisdag, juli 11

Stopp i avloppet

I morse fick jag stopp i vasken i badrummet. Orsaken var fjärilarnas fula ankunge... en STOR mal. Den var jätteäcklig. Fick in den i lägenheten redan igår kväll men då orkade jag inte göra nåt åt den. När den sen envisades med att försöka samsas med mig i badrummet imorse sa jag stopp och belägg, tog fram Radarn (insektsmedlet då) och sprayade skitmycket. Jag kunde inte vara i badrummet längre men inte fasiken dog herr Mal för det! När jag sen började få bråttom och behövde komma in i badrummet så tvingade jag ner honom med ännu mer Radar i vasken. Jag tänkte ju inte ta i honom så jag spolade ner honom. Då blev det stopp i röret :(. Skulle inte förvåna mig om den jäveln lever och kommer sitta på vaskkanten och le hånfullt när jag kommer hem.

Årets sämsta sommarlåtar är för övrigt alla låtar med Veronica DiMaggio. Hennes imbecilla texter och äckliga röst bara letar sig in och gömmer sig bakom hörselsnäckan och för ett fasligt väsen. Man blir galen! Ge mig en bättre komplementlåt!!!

1 kommentar:

Elias sa...

i går flög en äcklig mal in i mitt föräldrahems badrum - trodde jag - men det var en äcklig fjäril! Fjärilen med sin stora köttiga kropp är en av de vidrigaste insekterna.

jag ville dock inte vidta sådana naturvidriga åtgärder som att spraya den så jag släppte snällt ut den genom badrumsfönstret istället.