måndag, juli 24

Läcka...

Sitter och väntar på att mitt försäkringsbolag ska ringa upp mig. Orkade inte sitta i kö och vänta när jag ringde. Jag har fått en läcka i badrummet :(. Semispännande känner jag just nu. Har inte ringt föreningens ordförande än men ska göra det efter 9. Det får vara en ok tid även om han råkar ha semester!

Blev jättesen till jobbet idag pga det här och nu får jag ingenting gjort ändå för jag tänker bara på hur jag ska fixa detta.

Satte mig i bilen i alla fall och slog på radion. Bestämde att den första låten de spelar ska bli dagens låt. Tyvärr blev det Paris Hiltons senaste alster. Kommer inte ihåg vad den heter... nåt med Stars are blind. Inte bra hur som helst. Men dagens låt lik förbannat.

Nu ringde de från försäkringsbolaget och det är min kära bostadsförening som ska stå för fixandet av läckan. Gött :)

Inga kommentarer: