måndag, juli 24

Läcka... del II

Jaha, så har man då ringt till ordföranden och vice ordföranden i föreningen men ingen är hemma. Purket eftersom jag har behov av att fixa detta NU!

Fick numret till fastighetsskötaren så de har jag pratat med nu. De ska skicka nån att kolla på det.

Den som tror att det här bara handlar om en liten packning i röret har så fel! Tack, den skulle jag utan problem fixa själv. Det är avloppet från vasken som är paj så när jag spolar vatten kommer det upp genom klinkergolvet. Vill inte veta hur det ser ut neråt men jag hoppas att fuktspärren är ordentligt lagd. Hursomhelst måste golvet brytas upp för att överhuvudtaget kunna se var det läcker och fixa det.

Behöver hela golvet brytas upp så har jag inte nya klinkerplattor till det. Men några stycken har jag. Hoppas att det räcker...

Inga kommentarer: