söndag, juli 23

Mitt arma huvud...

Klockan är efter 17 och ändå så mår lilla jag som en rutten utter.

Hamnade på Etage igår efter en sväng på Victor's och Plysch. Vad vi skulle på Etage att göra vet jag fortfarande inte. Känner mig anti hela stället. Det har inte ens med att mina ögon blev scary att göra heller. Men det var på grund av det som jag tog det kloka beslutet att förbättra stämningen genom att dricka shots. 04.20 är det en skitkorkad idé.

Vaknade 10.49 idag, minst sagt lurig i luvan fortfarande. Men kl 11 bjöd Ludde på frukost i trädgården så jag masade mig in i duschen och blev faktiskt lite fräschare. Resten av dagen har spenderats växlande i trädgården på en filt sovandes eller halvsegandes nere i västra hamnen. Skulle tänkt på barnen i Afrika, då hade jag kanske fått ner mer av pastasalladen.

Var förresten en sväng ute i Hylliekroken också. De har lyckats få in en vänsterklubba som jag provade lite försiktigt. Kalle fick slå lite också. Han får själv bestämma hur han tyckte att det gick. Men han är ordentlig och spelar med vänsterklubbor han också :)

Nu ska jag diska undan gårdagens grillfest... orkar inte!

2 kommentarer:

Elias sa...

Jag har bara sovit 2h men nu hostar jag min egen japanfilmswiki!

Apropå att offra sömn för bättre(?) ändamål.

Emma sa...

Hade det inte varit för alkoholen så klarar jag också lite sömn. En dag eller så... men alldeles för lite sömn och på tok för många öl pallar inte di gamle med.