måndag, februari 9

Kära nån...

Det finns mycket i världen som jag inte förstår mig på. De senaste dagarna har jag utökat min kunskap om Scientologerna och jag vet inte vad jag ska säga mer än: Vilken idioti!

Om en endaste av de där 100 anställda som Scientologerna tänker placera i sina nya lokaler i Arlöv (Daniscos lokaler) vill öppna upp en dialog med mig så... suck, jag vet faktiskt inte vad jag ska göra. För vad ska man göra åt en person som bemöter all kritik med orden: Då har du inte förstått!

Jag får helt enkelt gå lugnt därifrån och hoppas att alla andra gör likadant. I min värld vill jag få alla att skratta åt det helt galna i att tro att jordbävningen berodde på en konspiration mellan världens alla psykologer och psykiatriker.

Menmen... sedan tidigare ligger Sverigedemokraterna på listan över företeelser jag inte förstår mig på. Det är på ett helt annat plan dock.

Inga kommentarer: