söndag, februari 15

Dansa min docka

Så, nu är sista lagret olja på plats så nu stänger vi kiosken i ett dygn. Sen ska jag göra chokladpraliner i formen vi fått av min bror. Recepten fick vi i julklapp :)

Det har känts ganska lyxigt att bo i brorsans lägenhet en helg. Väldigt nära till hundfältet. Både jag och Saphira har varit värsta smutsgrisarna två dagar i rad! Träningen går ganska bra, mjukost med baconsmak är det bästa godiset just nu. Slipper man ta av sig vanten också, supersmidigt!

Just nu är jag och Philippe helt insnöade på tester av olika slag. Här är ett av det enklare slaget. Vilket håll dansar hon på? För mig byter hon håll varje gång jag tittar nästan. Men från början dansade hon motsols, jag är alltså som de flesta människor :)

2 kommentarer:

Anna Johansson sa...

Jag blev medsolig men lyckades byta :-). Najs!

Karl-Anders Johansson sa...

Medsols en lång lång stund, men med lite kisande även motsols. Nu är det lite hipp som happ.