onsdag, oktober 31

Emma 30 år

Nu har det gått några dagar sedan jag fyllde år och jag kan inte påstå att jag förändrats nämnvärt. Som vanligt har jag inte en enda bild som jag har tagit själv på mig själv men andra gjorde jobbet.

I lördags firades det på Svea med hela familjen, pojkvän och kusin. Det var väldigt trevligt och en massa smaskig mat som jag knappt orkade äta upp. Jag fick en massa presenter och visade att jag blivit lite vuxen genom att vänta med att öppna dem till min födelsedag!!!

Den första presenten "öppnades" i söndags dock... Philippe tog med mig till Ljungbyhed för en flygtur över hela Skåne, speciellt attraktionerna Skvadrongatan 5 i Svalöv och Slussgatan 14 i Malmö då ;)

Jag mår inte prima fiskpinne men det kändes ganska spännande att sitta i det där flyget ändå. Tyvärr så blev det väldigt disigt och min förkylning gjorde mig åksjuk så vi landade igen ganska snabbt och beslutade oss för att vänta på en bättre dag. Men den dagen ser jag fram emot!!!

Jag gör ful min till Kalle... jag och en massa vänner... Ludde, Johannes, Tommy, Anders, Maria, Kalle, Therese, Rasmus, Tea, Ola, Annika och Philippe sitter på Mrs Brown och har en fantastiskt trevlig middag på den stora dagen.

I födelsedagspresent fick jag dyrt vin och dyrt bubbel, en nalle som jag ska göra själv (får se om det blir en matlagande råtta med rosa nos), en jättefin skånsk matbok, Shaun filmer och Shantaram, biobiljetter, en penna som det står Emma på, örhängen som jag inte ska göra av med... en massa andra fina saker och sist men inte minst en resa till Rom i slutet av november!

Tack för alla presenter! Det gjorde mig väldigt glad att ni hittade så braiga saker till lilla (gamla?) mig!

Inga kommentarer: