måndag, november 5

Hallen Timellad

För ganska så länge sedan konstaterade jag att jag hade för många skor i hallen. Men jag har inte hittat nåt skoskåp som har passat eller som varit fint, de flesta är i ful plast. Men så plötsligt fann jag precis det skåp jag ville ha!

Höll på att dö imorse när jag såg hur mycket skruvar det var, men det tog faktiskt inte så lång tid att sätta ihop och sätta upp allting ändå. Med frukostpaus 2,5 h. För den som undrar så står det "Här bor Emma" på min pärlplattetavla som jag gjort själv.

Så nu ser det istället ut såhär i min hall. Det saknas svarta blommor på väggen men de ville inte fästa det minsta lilla trots att de skulle vara självklistrande. Så jag får väl måla dit dem själv då. Sen ska det finnas lite krokar och en spegel också. Sen är jag färdigtimellad tror jag.

Inga kommentarer: