måndag, oktober 15

Har jag en överraskning att vänta?

Jag slutade lyssna på Kent för ett par år sen... kanske när de släppte sitt tredje album och det lät exakt som de två tidigare. Dessutom hade bandet lyckats vara förband på flera av de konserter jag besökte på den gamla goda tiden... det blir så konstigt om man då plötsligt ska köpa en biljett för att se på Kent... de ska ju spela innan :)

Nu har jag skaffat deras senaste album, tänkte lyssna sönder det idag för att se om jag kanske fastnar för det och måste tvinga mina grannar att lyssna sönder albumet de med. Det sägs att det ska vara mer elektroniskt... det kan jag hålla med om. Det låter som att Depeche Mode eller Pet Shop Boys fått tag i deras gamla album och lekt lite... inte så stor skillnad med andra ord.

----------------
Now playing: Kent - Berlin
via FoxyTunes

Inga kommentarer: