fredag, oktober 26

Falstaff och Miss Li

Ikväll var det dags för soppa igen... denna gången hos Tessan. Men eftersom Calle ringde innan idag och lockade med mig på konsert kl 21 så kunde jag inte stanna så länge att jag hann äta. Däremot fick jag träffa på Falstaff, vi har lika långa ben :)

Hans huvud är mycket större än mitt och det är svårt att ta ett foto där vi båda får plats.

Han blev riktigt uttråkad av att inte få vara med i köket. Han är faktiskt den största hund jag någonsin sett.

Tom i magen men full av förväntan åkte jag hem till Malmö igen och fick se Miss Li. Jag förstår inte att jag har kunnat missa henne för det här var musik helt i min smak. Miss Li, eller Lina som hon heter, är totalgalen. Får inte ihop en enda hel tanke och därför så blir det som kommer ut ur munnen helt tokigt också men väldigt charmigt. Musiken är som att blanda ompa ompa med Frida Hyvönen, snabbt och glatt och roliga texter. Tack Calle för att du ringde!!!

Besök:
Miss Li - MySpace

----------------
Now playing: Miss Li - Why should I conquer the world
via FoxyTunes

Inga kommentarer: