torsdag, december 14

Köttbullar och 2x Nick

Min nya titanstekpanna möjliggjorde något helt fantastiskt. Parallellstekning av köttbullar! Det gick toksnabbt att steka 2,1 kg köttfärs. Eller ja... 2 timmar typ.

Det blev inte riktigt så många som jag tänkt mig så jag får nog göra lite fler imorgon. Lite större ätmån :)... helt ärligt så är de de godaste köttbullarna jag gjort och de brukar vara ganska goda från början.

Nick Drake blev mannen som skulle rädda mig från Patrik Isakssons hiskeliga gnäll... men dagens låt blir ändå Nick Lachey's What's left of me... inte för att den är bra, jag hade den på hjärnan i somras och dog redan då... men den ligger efter Nick Drake i iTunes-biblioteket. Hrrrmmm, jag började faktiskt inte sjunga förrän Nick II gjorde entré i köttbullsstekandet, aj fan. Watch my life pass me by in the rear view mirror, pictures frozen in time are becoming clearer... I don't wanna waste another day stuck in the shadow of my mistakes...

Man blir tårögd... av fel anledning, kan det vara löken kanske? ;)

Inga kommentarer: