måndag, september 22

Hundfri och temposänkt

Idag lämnade jag för första gången Saphira på dagis. Hon var lite nervös i början men sen vågade hon hälsa på de andra hundarna och hon blev riktigt glad när hon fick se Gösta från valpkursen där också. Hon var på väg ut på promenad när jag åkte och verkade inte sakna mig nämnvärt.

Tidigare har jag planerat en massa som jag ska göra när jag inte behöver se efter henne varje minut. Planerna gick dock i stöpet med förkylningen. Idag har det halsonda gått över i slemhosta och näsan rinner som en öppen kran. I feel good! Ska tvätta och städa sen lägga mig ner och läsa en bok tills det är dags att hämta hem Snuffan igen.

Ringde även till SonyEricsson Service center idag för att kolla om min mobil börjar närma sig ett helt tillstånd. Tror jag har missat att skriva om min nya telefon som buggade som tusan redan från början och till slut tröttnade jag och lämnade in den. Till exempel fungerade inte alarmet så ofta vilket är en bummer om man vill komma upp i tid varje dag. Nu har de haft mobilen inne sen den 28 augusti så jag tyckte det var dags att bli klara med den. Skulle ta två veckor bara egentligen. Men det verkade som att den skulle bli klar nu under denna veckan, vilken dag var dock oklart. Jaja, det blir nog bra. Sålänge de fixar den så att den fungerar är jag nöjd.

Nu ska jag packa ihop tvätten och bege mig ner till tvättstugan. Hör ni nån som hostar så är det bara jag :)

Inga kommentarer: