måndag, mars 26

Kli i ögat

Var ute och gick en runda med Mikkel... tog inte de nyinskaffade allergimedicinerna innan jag gick. Så himla mycket pollen är det faktiskt inte ute just nu.

Väl hemma igen kände jag hur det sved i ögonen, kollade i spegeln: Ooooh så tjusigt! Det är verkligen Gud som tittar tillbaka! Ögonen är helt rödsprängda.

Möjligen beror det inte bara på pollen... känner mig just nu irriterad/stressad/orolig över att vår handledare inte har hörts eller synts av på snart två veckor och Björn meddelade nyss att han inte verkar ha varit på institutionen alls idag heller. Det är en helt ohållbar situation.

Men... om en timme ska jag och Mikkel ut och gå igen, kanske vill någon fika med mig halvvägs, sen ska jag hem och göra en smaskig sallad som gör att jag kan dansa quickstep på BodyJamen ikväll... alla tiders! :D

Inga kommentarer: