tisdag, maj 26

Lite korta kommentarer

  • Att en Mac som är mindre än 4 år gammal inte ska gå att laga utan att det blir billigare att köpa en ny anser jag är fel.
  • Eritreas president är till synes en väldigt osympatisk person. Jag hoppas han är annorlunda privat.
  • Köper man vinet Torres San Valentin med en plastängel på så borde man inte vara förvånad om man faller halvdöd ner bara av smaken.
  • Cykelvägen till Jägersro hunddagis går i för många vindlande smågångar genom Rosengård för mig. Blev trött i motvinden och less på mitt dåliga lokalsinne. Men desto gladare när jag cyklade rätt väg i medvinden hem!
  • Att undersöka felslut och sluttande plan i vardagen är roligt. Vad mycket det finns när man tänker efter!

1 kommentar:

Anna Johansson sa...

Ibland önskar jag att det fanns en "gilla"-funktion på bloggar också