onsdag, januari 30

Inte riktigt rätt!



Nä, det är inte mycket som blir som det är tänkt idag. Det är inte meningen att bilden ska vara på det hållet men den envisas med att vara så oavsett vilket ursprungsläge jag har sparat.

Jag kom på den briljanta idén att jag skulle bära ner dörren till köket som stått uppe på vinden i tre år. Tänkte se hur den såg ut och om den gick att använda. Dörren är inte jättetung, men jag är ganska liten och det var faktiskt lite jobbigt att bära ner den själv från vinden. Väl inne i lägenheten insåg jag att upphängningen var fel och det därmed inte är dörren till köket som jag hela tiden trott. Istället är det dörren in till sovrummet... men där vill jag ju inte ha någon dörr! Jaja, har jag tur nu så är rutorna i dörren lika stora som rutorna i mitt innefönster, då kan jag byta ut den söndriga i alla fall.

Inga kommentarer: