söndag, juli 8

Sista dagen med kidsen

Dålig kvalitet på bilderna!? Mmmmm, det blir lätt så när man måste ta ett steg tillbaka till K750i när den vanliga mobilen blir fuktskadad efter några dagars ösregn och föräldrar som ringer ständigt och inte ger sig förrän man svarar.

Kutz kan vara den krabat som synts mest på vattenskidskolan i år faktiskt. Men han är ganska charmig. Men han badar inte så mycket som krävs av en äkta Wienbergare. Robert och Emil är de största sjöodjur jag varit med om.

Allis, 12 veckor gammal, var dagens charmtroll dock. Så söt!!! Jag vill att hon ska vara min hund!

Tobbe tror att den gamla flotten är en divan.. resterna av den gamla flotten då. Den var inte så brukbar efter ovädret i torsdags. De som byggde upp den nya flotten idag är mina hjältar. Dessutom är frigoliten under ljusblå och bara tanken på det gör mig glad.

Pelle, mannen som höll på att förstöra min dag genom att försova sig och därmed bättra på mitt för dagen urusla morgonhumör. Men framåt 11 blev jag trött på mig själv och var tvungen att skratta. Vi firade att skolan och familjedagen var avklarad på Carib K. Snart kommer den nya drinklistan... men jag har nog redan testat allt som finns på den :).

Inga kommentarer: