onsdag, juli 18

Mycket sol, lite mobil

Jag har gjort det! Stängt av min telefon för inkommande samtal! Eller... några få utvalda får ringa. Men det är så skönt!!!

Bestämde med Sofia att vi skulle ses i Ålabodarna. Det var ungefär halvvägs för oss båda. Ett tag såg det ut som att jag skulle köra rakt in i molnbanken. Men det höll sig längre norrut hela tiden vilken var skönt.

Meningen var ju att vi skulle bada och bli lite solbrända på vår lilla utflykt. Bad blev det och solbrända blev vi. Tyvärr så blev inte mitt halsonda som startade i måndags bättre...

Jag avslutade dagen med en tur ute i Västra Hamnen med Annika. Hon drar till Tyskland imorgon och vi kommer inte ses på en vecka. Mycket som måste avklaras innan dess :)

...nu ska jag ta alla mediciner som huset har att erbjuda och proppa mig full. Sen sova.

Inga kommentarer: