tisdag, juli 24

En tur till Oslo

Bilderna får kanske komma senare. Just nu sitter Philippe och jag på Olso sentralstasjon och væntar på Sofia. Hon køper cykel :)

Det regnar hær nu :(... jag som læmnade mitt fina regnstæll på Rossø dær vi håller till annars om dagarna.

Pær har skadat armen så dagen har gått åt till att spela tennis och få ivæg Pær till røntgen... jag vet inte hur det gick... men han kan sms:a med vænster hand i alla fall. Update: ett nytt sms sa tre sprickor i armen... hærligt! Ingen semester utan en olycka!

Vi hade lite tur som hamnade på senstralstasjonen kænde jag nu. Jag hade lite mail som jag var tvungen att slænga ivæg. Mest om vattenskidskolans fortsættning i næsta vecka. Kul kul...

Det mesta kan man skøta från mobilen men vissa grejer ær bara jobbiga nær 3G-tæckningen førsvinner før jæmnan.

Inga kommentarer: