onsdag, november 8

Trött som få

På bara någon timme har min hälsa totalt slagit över idag. Visst jag har gått och haft ont i varenda led som en gammal kärring de senaste dagarna och jag har haft antydan till förkylning. Somnade en timme innan jag skulle till Kalle och äta... vaknade med ont i halsen, kom hem från Kalle med feber.

Linserna vill inte alls som jag vill heller och i väntan på mina nya har jag lyckats paja mina vanliga glasögon. Trampar just nu runt i ett par glasögon som jag inte har någon som helst förståelse för att jag någonsin skaffade. Har ni sett nåt så färglöst i hela ert liv? Herregud jag kan joina den gråa medelmåttan och sätta klämma i luggen också. Skulle passa perfekt till. Men nä, det vore att gå för långt med klämma i luggen... det är mer neglect än bara färglöshet över det. (För alla med långt hår nu.... nä det gäller inte er, men har du kort hår så ta för fan bort klämman, den är ful rätt och slätt)

Inga kommentarer: