fredag, augusti 1

Wake en tidig morgon

Äntligen fick jag åka lite wakeboard jag med! Är så himla glad! Upp kl 6 för att vara nere vid bryggan kl 7. Philippe fick frukost i sig, men inte jag... jag är inte hungrig så dags.

Saphira hängde med ner för andra gången och denna gången gick det riktigt bra. Hon stod på bryggan och undersökte allt och blev inte så värst skrajsen när det kom svallvågor. Fast kanske var hon lite skraj ändå för ett tag senare la hon sitt livs nr 2, man kan tro att hon är en dobermann.

Åkningen funkade super. Har aldrig åkt så bra. Kanske beror på det nya wakeboardtornet som gör att linan kommer i annat läge. Roligt var det i alla fall och trött blev jag. Avslutade med att slå i huvudet rejält så jag skakade när jag skulle ta av mig våtdräkten. Vi funderade på om man kanske skulle börja med hjälm. Det är så dumt att vara efterklok i såna lägen så kanske ska vi vara förkloka.

Men nu ska jag och lillsnuffan mysa lite efter det härliga äventyret och sen gå ut i solen igen. (Innan den försvinner ikväll)

Inga kommentarer: