torsdag, maj 8

När solen tittar fram...

Det är verkligen dags att börja cykla runt i stan igen! Min cykel är nu laglig med lyktor fram och bak samt ringklocka. Dessutom har den fått en korg som känns väldigt bra att ha då pakethållare saknas.

I behov av en stund att tänka tog jag med Mikkel ut till västra hamnen. Det var väldigt varmt och jag svalkade mig med en frapino från Espresso House (den var god men i övrigt kan jag tänka mig att bojkotta denna kaffekedja) men Mikkel ville inte vänta med vatten tills vi kom till en kran med färskvatten på promenaden. Hon gjorde allt hon kunde för att "leka" ner tennisbollen i vattnet, lyckades till slut och hoppade självklart glatt efter. Avsvalkade låg vi i gräset och hade det gott ett tag innan vi åkte hem. Jag bränd på armarna så att det känns ordentligt nu på kvällen.

Inga kommentarer: