onsdag, juni 6

This is good!



Kan nu konstatera att det är en ganska skön känsla att stå med 9 utskrivna ex (sådär en 630 sidor) av sin uppsats i handen. Imorgon ska jag med varsam hand överräcka 7 ex till examinatorer, opponenter och annat löst folk som ska ha läst uppsatsen till seminariet.

Har som vanligt tagit min tillflykt till föräldrarnas uterum. Har idag slagits mot en miljon flugor och en bamsehumla som just flög in. Men dessa är ingenting mot den enda lilla imbecilla mygga som fanns i min lägenhet inatt och som utöver att surra ilsket valde att bita mig på axeln. Ooooh vad det kliar!!!

Men nu ska jag sätta mig i soffan med päronen och softa. Kolla fotbollsmatch och kanske svära ikapp med pappa :)... han svär på matchen och jag svär på att han svär så mycket... och på matchen.

Inga kommentarer: