söndag, augusti 9

Jag har hittar "skärmklippverktyget" på min PC. Det är inte lika enkelt som på mac men slutresultatet blir detsamma. Man markerar exakt vad i bilden man vill ha skärmdump på och så sparas det som jpg. Smidigt!

Men det var egentligen inte det jag skulle skriva något om. Vi letade lite efter en resa till nåt trevligt ställe i mars. Philippe tyckte Ghana är inne... eller nåt annat ställe i Afrika. Vi sökte... sökningen tog lite tid så vi hann diskutera pris... kanske 15000 sa Philippe. Ååh vad nära vi var! Det blir ingen Karen Blixen resa för oss :)

Igår var jag och Annika på kallis och solade hela dagen. Om en vecka ska jag döpa om min rumpa till Fjäll-Fia, just nu går den under namnet Gris-Rosa.

3 kommentarer:

Annika sa...

Karin Blixen-museet är ändå KLART överskattat så ni missar inget! ;-D

Anna Johansson sa...

Som hittat! Skåneleden är ju trevlig annars :-)

hellenutt sa...

Hej Emma! Jag fick höra av Jenny på Megingjords Diser kennel att du har din hund på hunddagis här i Malmö. Jag ska själv skaffa en dvärgpinscher från Jennys kennel, och skulle jättegärna vilja höra dina åsikter om hunddagiset, om du känner dig nöjd osv. Man vill ju gärna veta att hunden har det bra där man lämnar den. Du får väldigt gärna maila mig på hellenutt@gmail.com. Stort tack! /Mvh Helene