onsdag, april 4

Stupid looks, stupid is!

Nä, minsann... hittills har jag inte haft roligare som blondin... däremot så har jag blivit dum. Hittar sen igår på en massa skumma saker. Det är inte meningen... det bara händer ändå. Nu ska jag inte berätta om alla dumheter men idag när jag tvättade hällde jag en massa tvättmedel i sköljmedelsfacket, det har aldrig hänt innan, det har aldrig heller hänt att någon har städat det där facket men det har jag gjort nu... tog en jäkla tid och det är INTE någon som städar som stått för konstruktionen. Sen lyckades jag i andrahand färga mina gula handdukar en aning rosa. Snudd på köttfärgade nu. Ärk! Men så går det när man tvättar sina galna röda jeans med rosa handdukar och nästa gång tvättar de rosa handdukarna med de gula... ajaj.
Den här klockan är till för mig! Den är plastig och blank och ser lite dum ut, men är ändå finast! Den finns i orange också och det kan hända att den är finare faktiskt.

Inga kommentarer: